294. NAP

2013.06.13 20:17

 

Már megint a kapuban álldogálok. Valamit tennem kéne, vagy csak üljek le a mellette lévő padra? Ha már a kérdés felmerült, akkor megint ott tartok, hogy nem cselekszem, de nem is ülök le a padra. A belső utam magától is elindul, kérdés, hogy én megyek-e vele, tudatosan. Szeretnék. Mindennél jobban. Már annyira közel a BékeVonatom. És pont ilyenkor, a nagy célok elérése előtt, vannak az igazi megpróbáltatások, majd a siker után jöhet a jól megérdemelt jutalom. :)

Még dolgoznom kell. Figyelek, tapasztalok, és néha nem értek. Megint felhangosodott a belső hang, aki rám szól, mikor valami miatt magamban méltatlankodok.

*A Te Életed, Te Döntésed. A gondolataid által kiváltott érzések szerint élsz. És ezeket függetlenítheted is a külvilágban zajló eseményektől. Mert mindig van egy olyan szemlélet, ami pozitívan láttatja Veled a Világod. Tehát a gödör olyan mély, amennyire megásod magadnak. De ha már tényleg kiástad, és benne kapálózol, jobb lenne, ha egy létrát is odateremtenél magadnak.*

A küzdelem nem feltétlen szenvedés, legfeljebb fárasztó. És ha végre teljesen a belső hangomra hallgatnék, meghallanám, nyugtató szavait. Az Univerzum velem van, és bármit megteremthetek magamnak, bármikor. Csodás élmények várnak rám az Örvényben, amik csak arra várnak, hogy újra bekerüljek.

Ezzel kapcsolatban pont ma jutott eszembe valami. Egy régebbi vágyam úgy teremtődött meg, hogy az előtte lévő napokban, huzamosabb ideig a lebegés állapotában voltam. Nem nagyon tudom más szóval leírni, de azok a napok hihetetlenül fantasztikusak voltak, és szinte biztos vagyok benne, hogy akkor végig az örvényemben voltam. És ugyan a vágyamra nem gondoltam, de mivel korábban kiküldtem a kérésem, majd hagytam, ezután pedig boldog elégedettségemmel belezuhantam a lebegő örvénybe, így az Univerzum nem tudott mást tenni, mint hogy - ellenállás hiányában - szépen elkezdje felsorakoztatni vágyaimat. Ugyan nem a lista elejéről kezdte, és nem is ment végig rajta, de csodálatos élményekben lehetett részem. És minderre csak most döbbentem rá, hogy ez kellett a sikeres teremtésemhez. Az egy másik dolog, hogy a vágyam megfogalmazása nem volt pontos, de lényeg a lényeg, megkaptam, amit kértem. Néhány nappal a lebegéses élmények után.

Most már azon vagyok, hogy még több ilyen napom legyen ;) Csak elengedem magam, igent mondok a lehetőségekre, új élményekkel gazdagodok, lesem mindenben a jót és a szépet. Így sikeresen elengedem minden aggodalmam vágyaimmal kapcsolatban, és közben élvezem az Életemet. Nagyszerű napoknak nézek elébe ;)