299. NAP

2013.06.18 19:47

 

Léleksimogató zenék, kedves mosolyok, pozitív gondolatok, önbizalommal telítődés, energiában úszkálás, lelkesedés, csodás pillanatok, romantikus Duna, finom érintések, friss levegő, kánikula szemlélése a hűs szobából, nyárimádat, és még sok hasonló élmény, érzés kering bennem :) Tényleg megcsapott a nyár szele. Olyan ez most, mint tini koromban, mikor jön a nyári szünet :)

És ez a zene, egyszerűen feldob, és szimplán simogat: https://www.youtube.com/watch?v=VWGKjDrTSl0

Szeretem ezt a folyamatot, szeretem, hogy egyre jobban megismerem önmagam. Ahhoz, hogy adhassak is valamit, valami jót a Világnak, tisztában kell lennem magammal, az értékeimmel. Hiába „dobálózok” addig bármivel, hiszen nem tudom, mim van. De egy idő után ez a folyamat is felgyorsul, és tényleg olyanokra jövök rá magammal kapcsolatban, amik ledöbbentenek, majd átjár az öröm. Szeretem ezt az Ént, és azt is, ami felé haladok. Az átmeneti Énem is csodás :)

Sokszor direkt vagyok feszült. Mert úgy érzem, erre és erre így kell reagálnom. Mekkora ökörség! Változtatok ezen… Feszültség sosem kell, mindig csak további feszültséget teremt. És sokszor éreztem már, hogy belül elönt a béke, kívülről pedig próbálkoznak ezt felborítani, de én teljesen tudatosan szemlélem az egész helyzetet, és nem sikerül a kizökkentés. Ilyenkor nagyon boldog vagyok. Minél kevesebb aggodalom, annál több Élet. És hogy is mondják? Éld meg az álmaidat.

Ritkán emlékszem az álmaimra, de olyan is van, hogy napközben elgondolkodok azon, hogy ez álom vagy valóság? Erről már régebben elmélkedtem itt, hát, most újra előjött. Sose tudhatom… de a lényeg úgyis az, hogy legyen az Álom, vagy Valóság jól érezzem magamat. Ki merem mondani, hogy az Álmaimat élem. Azt nem mondtam, hogy mindet, de nem is lehet mindent egyszerre ;)

Fantasztikus dolog ÉLNI. Nagyon ritkán jönnek elő a korábbi aggódásaim, de néha meg megcsillannak a sarokban. Ilyenkor hamarabb eltűnnek, mint hogy mély nyomott hagyhatnának.

Örülök annak, ami most csodálatos. Örülök a belső békémnek, és a lehetőségeknek.

Fejlesztem a bizalmam mindenki felé, mert nagyon jó érzés így gondolni a Világra. Ha bízol valakiben, ezzel plusz erőt adsz neki. Ha még okot sem ad a bizalomra, sebaj, attól még bennem ott a bizalom higgadtsága. És mivel az átfogó egészet nézem, tudom, hogy az Univerzumban is bízhatok, márpedig ő irányít mindent ;)