30.NAP

2012.09.22 14:41

Nem indult valami fényesen a napom, ezért gondoltam kiírom magamból a gondolataimat, az szokott segíteni.

Hát itt tartunk, 30.nap. Nagy és kerek szám. Őszintén szólva nem vártam sokat ettől a naptól – bár még nincs vége – csak szeretem a dátumokat, határidőket. Ezért mikor hallottam az egyik videóban, hogy 30 nap kell ahhoz, hogy beteljesüljön legnagyobb vágyam, akkor elég nagy lelkesedéssel kezdtem neki a „vágyakozásnak” :) Ami pár nap után átváltott türelmetlenségbe, de mégis izgatott várakozásba. Azt még hozzá kell tennem, hogy én elképesztő módon türelmetlen ember vagyok, de javul az állapotom. :) Szóval kb 1 hét után még türelmetlenebb lettem, csak vártam és vártam..néztem a dátumot, de még nagyon messze voltam az 1 hónaptól. Aztán már kevésbé foglalkoztam vele, csak úgy teltek a napok, és elkezdtem írni ezt a blogot. Onnantól jobb volt, mert minden napra adódott egy konkrét teendőm ezzel kapcsoltban, mégpedig az írás. És ez örömmel töltött el. Jó érzés ide írni. Ha leírom akkor nyomatékosítom magamban a dolgokat. Sok mindenre rájöttem így.

Visszaolvasva az összeset olyan mintha nem is én írtam volna. Nagyon furcsa. Mindvégig ihletett állapotban kellett lennem, mert tudtommal nem vagyok egy „írói véna”, de még a legcsekélyebb mértékben sem. Most meg olyan szavakat mondatokat írok, amiről szintén nem gondoltam volna, hogy én írom :) Csak úgy jönnek a gondolatok.

Ma elkezdtem olvasni Abraham-Hicks-től a 3 részes mesekötetet (Salamon beavató meséi). Nagyon tanulságos, és gyakorlati formájában mutatja be a vonzás törvényét egy kedves történet alapján. Még csak az első kötetet olvasom, de biztos vagyok benne, hogy a többi is nagyon hatásos.

Már az alapokat tudom, sőt, talán többet is, már csak tovább kell fejlesztenem. Finomítgatnom, gyakorolnom kell. Innen jön a keményebb munka.

Egy újabb dologra jöttem rá: már 30 napja vágyok, várok a Házamra, 30 napja ez a meghatározó gondolatom és összességében a 30 napnak legalább a felében úgy éreztem, hogy már az enyém. Már jelenidejű volt. Tehát ha így folytatom, és csak kicsivel lesz is több a bizonyosság mint a kétely, akkor ennek nagyon hamar be kell következnie!!! 1 hónapja „teremtem”. A teremtéshez elég akár néhány óra vagy nap is. Nekem azért nem megy olyan gyorsan, mert még „új vagyok”, számomra ilyen volumenű dolgot még nem teremtettem. Nem éreztem a könnyedségét. Nehéznek gondoltam. De ezennel túllépek ezen a berögződöttségen:

Könnyű, egyszerű, és gyors megteremteni a tapasztalatomba a Házamat.

Hisz az már az enyém, most egyenesen „beengedem az ajtómon”,engedem, hogy beáramoljon a tapasztalatomba.

Más is képes volt rá, én is képes vagyok rá.

A mostani helyzetemet is így teremtettem.

Minden ami most körülvesz, a mostani életemet is így teremtettem.

Engedem, hogy beáramoljon, áramlik, áramlik..

Most benne vagyok az Örvényben? Érzem, hogy valami „elkapott”, érzem az örvénylést.

Boldogság, lelkesültség...Nagyon jó érzés!!! Benne vagyok az Örvényben.

Ott állok a Házamban, boldogan, körülnézek, még boldogabb vagyok. Felemelő érzés az Örvényben lenni!!

Nincs kétely.

Engedem, hogy beáramoljon minden jó, beáramlanak vágyaim.

 

Viszlát Budapest, Szia Kedves, Szeretett Balaton!

 

Szeretlek Balaton, Szeretlek és Nagyra becsüllek Gyönyörű Új Házam!

Szeretlek Univerzum!

Szeretés van...!