300. NAP

2013.06.19 21:33

 

Hűha, ide is eljutottam, 300. nap. Csodálatos érzés! Még ennek is örülök ma. Ma mindennek! Csodás nap, felemelő kezdetek, sok - sok boldog perc, öröm, béke, szeretet. Á, annyi minden van bennem most.

Nagy hatással vannak rám a kedves zenék, amiket hallgatok. Nálam korszakok vannak. Nagyon rá tudok „kattanni” egy-egy zenére, és ilyenkor éjjel nappal. Persze közben zajlik az élet, és általában mindig tudom érdekes eseményekhez, élményekhez kötni. Hallgatom a zenét, nap, mint nap, történnek dolgok, én pedig egyértelműen, egész lényemmel hozzákapcsolom a zenéhez a hangulatot. És onnantól nincs menekvés. Akkor a zene már nem csak egy dal, hanem egy életesemény őrzője. Ez van mindig. Előfordul, hogy több korszakon is átmegyek, mire váltok, de ha később meghallgatom, mindig „az a múlt” jut eszembe. És ilyenkor különös érzés fog el.

Az emlékek oly könnyen előjönnek, és ha valamire többször gondolok, talán már fel sem tűnik, hogy sok-sok évvel ezelőtt történt. Furcsa dolog ez. Tudom, ne a múltban éjünk… de néha kell, néha jólesik feleleveníteni a kedves emlékeket. Ha kellemes érzést adnak, azzal rosszat nem tehetek ;) Én így látom.

És íme, sodródok tovább az Örvényben, és jönnek a szép élmények, ez a gyönyörű nyári nap, az izgalmak, a barátok, a mezítlábas futás, pocsolyába fürdés, homokozás, izzadás, és örömködés, hogy ma ma van, és minden hepi :)

Olyan lelkes lettem valamit, tudnám mitől. Mivel nem tudom, talán el se múlik :) :) Jó lenne. Ilyenkor olyan alkotó vagyok. Jó dolog ez az ihlet. Á, ezt még csak kb. ezerszer írtam le… :) Szóljatok, ha túl sokszor ismétlem magam, vagy ne… :)

Mindenesetre a kritikát még nem viselem olyan jól, főleg, ha úgy érzem, minden klappol és ez valami különleges, és akkor jön/ne a földbe döngölés. Ilyenkor felidézem a magabiztosság érzését, és azt, hogy igazából semmit nem ronthatok el, mert nincs olyan rossz. Az emberek sokféleképpen reagálnak a dolgokra, de ez attól független, hogy én mennyire is vagyok jó valamiben. :) Örömmel tölt el ez a tudat.

Függetlennek lenni minden véleménytől, és csak magamban bízni, Isteni énemben, felsőbb tudatomban, na, az az igazán mennyei magabiztosság és önbizalom ;) Kívánom ezt mindenkinek, a nap összes percében! :)