308. NAP

2013.06.27 22:59

 

Az Élet tanítások sorozata. Rá kellett jönnöm, - végre valahára ez is megtörtént! :) - hogy minden okkal, jó okkal történik. Lassan mindenben meglelem a tanítást, és ilyen szemmel nézve az elém sodort kihívásokat, sokkal izgalmasabb minden. És nem csak hogy izgalmasabb, kellemesebb is.

Így már nem érzem személyem elleni sértésnek, ha valaki elfordul tőlem, vagy esetleg nem olyan kedves, mint ahogy azt én szeretném. Inkább egy nagyon érdekes kísérletbe kerülök bele, minden egyes mozzanatommal. Figyelem az összefüggéseket, próbálom átfogóbb nézőpontból figyelni az eseményeket, és igyekszek arra is rájönni, hogy mi is ebben az én személyes tanításom. Miben kell fejlődnöm?

Ez nagyszerű, mintha megkaptam volna a leckekönyvet, a lényeg aláhúzva a szituációk pedig képekkel illusztrálva. Életem feladatai, lényem fejlődési útmutatói. Mert nincs olyan, hogy valami nem tanítás! Ha én vagyok a mester, akkor ugyan én tanítok, de közben is tanulok. Az ismétlés jó, és mint korábban írtam, azzal, hogy másoknak tanácsokat adok, ha hozzám fordulnak, voltaképpen magamnak is segítek. Az egész Élet egy nagy tanulás. Szeretek fejlődni. De nem a száraz könyvekből, vagy az iskolapadból, bőven elég, ha kinyitom a szemem és a szívem, és befogadom az útmutatást. Felismerem a helyzet lehetőségeit, és ezáltal minden percem csodálatos. :)

Kíváncsi természetem révén folyton az okokat és a miérteket keresem. És íme, eljött a sok válasz elém is. Ebből az új nézőpontomból egyszerűbb és elfogadhatóbb magyarázatokat kapok. Ez nekem jó. Egyelőre elég. Jobban vagyok és jóban vagyok az életemmel.

Figyelem a saját leckéim, és igyekszem fejlődni. Értékelem és hálás vagyok mindennek, amit kapok. Néha – sőt, inkább sokszor – idő kell, hogy rájöjjek a dolgok értékére, de jobb későn, mint soha ;)