32. NAP

2012.09.24 12:53

Szeretnék újra az Örvényben lenni. Rákapcsolódni nem annyira könnyű, de benne lenni sokkal könnyebb. Vajon hogy érhetném el megint?

Elolvastam a 30. napot. Újra elkapott a hév. Megint megengedem tudatosan, hogy áramoljanak felém a vágyaim. Áramoljon az Energia, a Forrásenergia. Feltöltődök pozitív energiával. Reménnyel és Hittel dúsulok. Érzem az örvénylést. Nagyon izgatott leszek ettől! Érzem, hogy közeledik a Házam felém. Már a küszöbön áll. Hol a kulcs, hol a kilincs, hadd engedjem be az ajtómon!! Kitárul az ajtó, és én ott állok a Házam kertjében. Kezemben a bejárati kulccsal besétálok az ajtón. Minden tökéletes, tiszta, otthonos, hívogató. Pont amire vágytam. lepihenek a kanapémra.

De most csak eddig megy és nem is jön az a szokásos boldog érzés és megkönnyebbülés. Ma valahogy nem megy. Ma hiába nem történt semmi rossz, sőt, sok olyan dolog volt ami jókedvre adhatott volna okot, de még is olyan nyomottnak, unottnak éreztem magam. Estére azért kicsit sikerült rendbe tennem a kedvem. Eljött a sötétedés, és egyből felvidultam! :)

Kislányom este kitépte a naptárból az Október 29-el kezdődő hetet. Talán valami jelentőségteljes fog aznap történni? Alig várom...