320. NAP

2013.07.09 21:44

 

Rájöttem, hogy ez hiányzik! Írni akarok, nem tehetem félre! Ha félreteszem, azzal csak azt érem el, hogy egyre gyakrabban és egyre mélyebben lesz benne a fejemben a sok-sok gondolat. Ráadásul, ezek nemhogy rendeződnének, tisztulnának, még kuszábbá válnak, mert összegubancolódnak a többivel. Mert nem írtam ki magamból őket… Mert arra vágynak, hogy kikússzanak ide, a billentyűzet és ujjaim által… :) Kicsit megkönnyebbültem ettől a felismeréstől. Szinte érzem, ahogy sorba álltak a gondolatok, és várják, hogy leírjam őket. :)

Tehát, hajrá gondolataim, hajrá kezecskéim, jöhet a móka :)

Dolgom volt…de mi? Fejben? Vagy fizikailag? Esküszöm, nem tudnám megmondani, hogy mivel telt el ennyire az utóbbi néhány napom. És ezt se mondanám, hogy felettébb jó volt. Inkább olyan, mint mikor valamire rákoncentrál az ember, és csak az létezik. Annyira beleássa magát, hogy csak telnek az órák, és a külvilág megszűnik. Na de még mindig nem jöttem rá, hogy nálam mi is volt ez a tevékenység. Hogy lehetséges ez? Hogy tudok eltölteni úgy napokat, hogy nem vagyok jelen, de kézzelfoghatót mégsem cselekszem? És miért?

Ez előtt, már nagyon közel voltam. Úgy éreztem, hogy erőteljesebben kinyíltam. Kezdtem emelkedni, és további lépcsőfokokat tettem meg célom felé. Szellemileg nagyon rendben voltam, úgy éreztem enyém a világ. Olyan kérdések merültek fel bennem, amik mögött eltörpül fizikai valónk sok apró-cseprő baja. Ez mindig is olyan fura érzés.

Képzeld el, hogy az egyik pillanatban, még azon töröd a fejed, hogy mi legyen az ebéd, a másikban pedig isteni részedet fedezed fel egy fűszálban… Megáll az idő, minden olyan különös lesz. És itt, ezen a ponton kellene megtartani egy darabig. De engem könnyű elterelni. Hoppá! Könnyű elterelni a figyelmem? És leírtam, és rájöttem… Olyan könnyű. Csak amikor szeretném, hogy elterelődjek, na, akkor nem megy így. Olyan ellentmondásos ez. Nem lehetne, hogy megfordítsam? Dehogynem. :)

Minden úgy alakul, ahogy szeretném. Minden úgy van, ahogy jó nekem. Minden pillanat örömmel tölt el. Minden perc egy újabb lehetőség. Bármelyik percben megváltoztathatom a jövőmet. Bármelyik pillanatban eldönthetem, hogy mindennek örülök, és mindent megkapok, amire vágyok.

Köszönöm! <3