322. NAP

2013.07.11 23:06

 

Elindult a gondolatfolyam. De ezek jó gondolatok, nem az agyalás kategória.

Az utóbbi időben vonzott a férfienergia. Úgy éreztem, hogy jobb szeretem, ha többségben van körülöttem, mint a női. De ez némi tapasztalás után megfordult bennem. És mindez egy majdnem véletlen találkozás folytán. Újból szükségem van a női energiákra. Leginkább arra. Felszabadít, kiteljesít. Túl sokat hangoztattam mostanság magamnak és másoknak is, hogy bennem több a férfi „én” mint a női. Talán így is lett. Talán ilyenné formáltam magam, tudattalanul, mondogatva. És ez nem jó. Most már nem. Örülök, hogy észrevettem. Mert elindult a változás bennem. A női vonal. Ismét visszatérek a finom, gyengéd, lágy, nőies énemhez. Nincs az olyan mélyen ;)

Azt hiszem túl sok horoszkópot olvastam. Egyre többet tudtam meg belőle, és nem csak a saját jegyemről. Általánosítottam, és próbáltam mindenkire ráhúzni. De ez nem így működik. Így könnyen meg is bánthatok másokat. A célom csupán az ismeretszerzés. Minden téren. Pedig szeretem azt hinni, hogy ismerem az embereket. De szeretem azt is, mikor kellemes meglepetést okoznak. És ha már a meglepetésnél járunk… Csakis azért tudnak meglepetést okozni, mert még mindig vannak elvárásaim. És ezek az újdonságok is elfogadásra tanítanak. Mindez kell az utamhoz, nem lehet, hogy csak úgy készen kapok mindent.

Nagyszerű, ahogy észreveszem a fokokat, nagyszerű, ahogy végigmegyek egy-egy leckén. Nagyszerű felismerni a tanításokat, és sokszor még jobb tanítónak lenni. Mindenhogy jó, hisz az út minden, amit egyre jobban élvezek.

És milyen érdekes, hogy mire az egyik gondolatom végére jutok, már nagyon máshol megy a fonál, és valahol mélyen elakadt a többi. Ilyen ez, kár kutatni, aminek elő kell kerülnie, az itt is lesz. Na és akkor, le is írom.

Addig marad a lényeg, a lényegben: Hálás vagyok létemért. Köszönöm <3