323. NAP

2013.07.12 23:06

 

Nyáriszünetelek… vagyis így döntöttem. Nem mintha a blogolás munka lenne, de most jobb ez így. Viszont azért mégis írnék, valamit. Írok is. Már csak azért is, mert kezd elhatalmasodni rajtam a lustaság. Igen, ha valamit abbahagyom, amiért eddig kitartottam, sokkal könnyebb visszagubózni. És nehéz az újabb nekiveselkedés.

Napi apró boldogságaimra szűkítem soraim, röviden, tömören, boldogan :) Fogadjátok szeretettel, és remélem azért ötletelésnek sem rossz ;) Na, és persze nekem, hálaerősítőnek :)

Napi Hála- Öröm-Boldogság

  • Kislányom felhőtlen mosolya, kacaja
  • Álláslehetőség számomra, ami végre felvillanyoz
  • Most már hivatalos: akármennyit eszem, stagnál a súlyom… egy eléggé ideális pontnál, szerencsére :)
  • Rájöttem, akármit írhatok a saját blogomba, nem muszáj kisregényt, jöhetnek az apró boldogságok is :)
  • Kutyus nyírás életemben először, sok nevetés lett a vége :)
  • Elismerő pillantások egy olyan napon mikor alapból is nagyon jól érzem magam a bőrömbe

Sokasodik, sokasodik, emelkedik, emelkedik, meg nem áll. A töltekező gondolatok, ötletek csak úgy áramlanak elmémbe, meg nem áll. Lelkesedek, kitartok, és újra felállok. Elindul. Elkezdődik. A hálám pedig tovább fokozódik. Ezzel együtt az Életem eseményei is egyre jobban alakulnak, ami eddig jó volt, még jobb lesz. Körülölel a Boldogság légköre.