324. NAP

2013.07.13 22:06

 

Szerintem sok dolog van, ami vicces. Pár mai esemény.

Pékségben

  • Mennyi lesz a zsemle?
  • 8 db

Az eladó elkezdi kiszedni, majd megszólal

  • Még jó, hogy megkérdeztem mennyi legyen, mert csak 5 db van.

Jót nevet magán, vele együtt mi is mosolygunk. Majd hozzáteszi:

  • Ennél már csak az a jobb, mikor megkérdem, hogy almás vagy túrós pitét kér-e a vevő, holott csak mákos van :)

Ezen az apróságon mi mégis jót nevetünk. És a hónapok óta csak morcosnak látott eladó végre megmutathatta másik arcát is. Boldog vagyok ettől. Jobban is ízlett a kakaós csiga ;)

A másik történet kislányom kedvenc rajzfilmjéből, a Bogyó és Babócából ered. Nem szoktam nagyon nézni, de néha meghallok 1-1 vicces mondatot,és olyankor hahotázok :) De komolyan. Most ez volt az:

  • Bogyó, te csigalassan vánszorogsz! panaszkodnak a csigafiú barátai.

Nocsak, csigalassan megy, meglepő… :)

Komolyan mondom, néha olyanokon nevetek… Mások csak félresöprik, vagy meg se hallják. Én meg jól elvagyok :) De szerintem ez jó. Nem azt mondom, hogy mindenen, és mint a hülye, de igenis vegyük észre az ilyen apró mulatságokat is.

Ez a mai üzenetem. Magamnak, nektek, ébresztő. Szemeket kinyitni, szájat mosolyra húzni, másokkal együtt nevetni, bátran örömködni :) Hátha egyszer mi is összemosolygunk ;)

Sose felejts el mosolyogni. Még akkor sem, amikor szomorú vagy. Lehet, hogy valaki beleszeret a mosolyodba. :)