327. NAP

2013.07.16 14:32

 

Megtanultam a leckét! Már nevetek rajta ha sót rakok a kávémba a cukor helyett… és ha gyanúsan nehéz a „cukortartó” amit én biztosan nem töltöttem fel – és más sem :) - akkor valószínűleg az a só :) Ezen újfent jót nevettem, örülök magamnak, örülök, hogy ilyen jól elszórakoztatom magam :)

Ez talán nem spirituális infó? Dehogynem. Minden összefügg mindennel, ha a vidámságról van szó, akkor pedig különösen lényeges. Számomra az egyik legfontosabb Élet-összetevő :)

Sok-sok vidámságot kívánok nektek! Ehhez persze szükségeltetik egy jó nagy adag nyitottság, és pozitív hozzáállás, de szerintem ez sokaknak nem okoz gondod, na meg nem nevezhetném munkának a vidámság fellelését :) Ez most megmosolyogtatott. Ismét meg kell, hogy dicsérjem magam: hatásos önvidító vagyok :)

Pipa… ;)