36. NAP

2012.09.28 13:18

Oké, lehet, hogy tegnap tényleg nem fogalmaztam túl magabiztosan. Talán alább hagyott a hitem. De erre ma megint egy újabb lehetőség van, hogy átfordítsam. Most azonnal.

Tehát, olyan, hogy lesz, az enyém lesz a Ház nem létezik. Olyan van, hogy az enyém a Ház. Mivel már az enyém a Ház. Ez egy tény. Én kértem az Univerzumtól már 36 napja, és én azonnal meg is kaptam. Már az enyém, rezgések formájában. Kinyilvánítottam rá az igényemet, amit azóta is tartok. :) Igényelnem már nem is kell, csak befogadnom. Ha világiasítani akarnám, akkor azt mondanám, hogy alá kell írnom a nyilatkozatot, hogy átvettem :) Hát ez nagyon jól hangzott így. Gondolatban át is vettem. Pipa.

Van, hogy az események kicsit sürgetnek, ilyenkor nehezebb arra koncentrálni, hogy már teljesült nagy vágyam, hogy már nem vágyok rá, hiszen az enyém. Ha ez jut eszembe, megállok egy percre és arra gondolok, hogy minden jól van úgy ahogy van.

Mindent én teremtettem.

Csakis az én kezemben van a jövőm, most teremtem meg. A jövőm már holnap elkezdődik. Ez elég biztató, nem?

Amit ma gondolatban megteremtek, akár holnap is megtapasztalhatom. Mivel már tudom amit tudnom kell, tudatos teremtő lettem. Nincs mitől félnem.

Állandó ellenőrzés alatt tartom a gondolataimat, érzéseimet.