HáromSzázHarmincNegyedik Nap - HáromSzázHatvanNegyedik

2013.08.20 20:00

 Sok sok sok, nagyon sokminden. Ne higyjétek, hogy nem írtam én ezidő alatt.

Csak ide-oda, cetli, le nem jegyzett világmegváltó gondolatok, sorsfordító, önbeteljesítő megoldások. Álmok - igaziak - , álmodozások, remény, hit, beteljesülések. Voltak azok is, bizony ;)

Utólag sajnálom picikét lustaságom, mert be kell valljam, eléggé az voltam ezen a nyáron. A szünidőm tényleg arról szólt, hogy amit eddig feladatomnak éreztem és akkor is megtettem ha éppen nem nagyon volt hozzá erőm vagy kedvem, most csupán lustaságból nem tettem. És oké, eltelik így 1-2 nap, majd lesz kedvem, lesz erőm, holnap már máshogy teszem, halogatok. Ami csak további halogatáshoz vezet, fokozódó lustasághoz, halmozott kifogásokhoz.

Magamat igazán jól meg tudom győzni, ha kibúvókról van szó! :)))) Na de ki nem?? :)