41. NAP

2012.10.03 14:27

Mai napom már jókedvűen indult, ami azért meglepő, mert nem volt éppen okom a jókedvre. Hajnali 6kor egy autó riasztóra ébredtem, ami még 45 percig szólt. De sebaj, visszaaludtam.

Elkezdődött a reggelünk, kislányom nyűgösködött, én meg miközben csináltam a reggelijét mosolyogtam, mert belém nyilallt egy határozott felismerés, egy erős meggyőződés, hogy ugyanezt nagyon nagyon hamar már a Házunkban fogjuk folytatni. Akkor éppen egyáltalán nem gondoltam a témára, még is jött egy ilyen érzés. Nagyon boldog voltam tőle. És azóta is az vagyok. :) Kérek még ilyen villanásokat! :)) Mintha egy jósgömb megmutatta volna nekem, hogy mi lesz velünk, és én teljes egészében bíztam benne.

Szerintem az Angyalok küldtek választ nekem. Köszönöm szépen, nagyon sokat segített!

A másik nagyon biztató és megnyugtató dolog számomra, hogy tudom, hogy ami még most van az életemben és nem tetszik, az azért van így, mert egy korábban elindított gondolat öltött testet, még benne van a lendületben. Nem azért, mert valamit rosszul csináltam ebben a 40 napban, hiszem folyamatosan egyre jobban vagyok. Egyszerűen csak egy régebbi felfogásom, régebbi negatív gondolataim eredménye. Ez is el fog tűnni idővel. És átveszik a helyüket a csupa jó dolgok, az olyan dolgok amiket mind én akartam magam körül. Az egész életem úgy fog alakulni, ahogy szeretném. Minden a megelégedésemre lesz.

Na most akkor ezt folytassuk jelenidőben  mert így nem tetszik.

Az egész életem úgy alakul, ahogy szeretném.

Csak olyan dolgok és történések vesznek körül amiket én akartam.

Minden a megelégedésemre van.

Csupa jó dolgok történnek velem, minden nagyon nagyon jól van így.

Mindent én teremtek magam körül, és ez a folyamat nagyon gyors.

Legnagyobb vágyaimat is egy csapásra elérem.

Soha nem unom meg a teremtést, mert mindig van valami új amire vágyhatok.

Minden nap minden percét boldogsággal töltöm el.

Minden embert feltétel nélkül szeretek, és csak olyan emberek vesznek körül akik engem is szeretnek.

Támogató és inspiráló környezetben élek.

Örömömet lelem az életemben.