42. NAP

2012.10.04 14:56

Újabb elképesztő vonzásaimnak lehettem ma tanúja.

Nem túl kedves történet, de muszáj leírnom, mert ez azonnali reakció volt. Nem rég felfedeztem otthon egy csótányt. Azóta azt már elkaptam, de kisebb valamikkel szoktam néha találkozni a fürdőben. Nem tudom, hogy az az-e, de minden esetre aggasztó. Tegnap kiírták a házban, hogy lesz csótányirtás, és lehet külön kérni, hogy bemenjenek a lakásba. Gondoltam, hogy felhívom majd a pasit, de nem tudom biztosan, hogy ezek a kicsik mik. Reggel a fürdőben épp azon gondolkoztam, hogy jó lenne megfogni egyet és jól megnézni vagy megmutatni az irtónak, hogy tudjuk mi az. Erre abban a pillanatban megjelent egy a csapban. Sikerült elkapnom, és jól megnéznem. Ez is talán véletlen lenne?

A következő történet biztosan nem véletlen, de szerintem sokkal elképesztőbb és biztosabb jele annak, hogy a vonzás igenis határozottan működik.

Kb. 3hete elhatároztam, hogy veszek egy esőkabátot, mert egy kisgyerekkel bizony zord időben is ki kell menni. Nézegettem mindenfelé, de nagyon nem akartam rá költeni, egy nagyobb sportboltban láttam 4-5ezerért,de soknak találtam. Így kB 2 hete vettem egy pár száz Ft-osat, az is megteszi, bár elég merev és ronda. Nem teljesen elégíti ki a vágyaimat. A történet a mai napon folytatódott, amikor is após beállított egy pont olyannal amit én kinéztem, pont a méretemben. 2-3 hete találta a munkahelyén, szinte vadi új, várt mostanáig hátha érte mennek, de senki. Erre ma elhozta nekem hátha kell. Én majd’ kiugrottam a bőrömből örömömben! Egyrészt fogalma sem volt róla, hogy én akarok ilyet, úgy hozta, hogy hátha jó lesz valamire. Másrészt ezt az eseményt olyan nagy visszaigazolásnak tituláltam el, hogy teljesen felvillanyozott. Egész délelőtt pörögtem. Kértem ezután mást is az Univerzumtól, apróbb dolgokat, amiket pontosan megfogalmaztam. Persze a Házhoz szükséges pénzt is „bekértem” a számlámra. :)

Visszatérve a kabáthoz: én 3hete kértem az Univerzumtól, már 3 hete ott várt rám, ma megkaptam.

Ja, és még egy tegnap esti esemény ami lemaradt: egyik barátom megkért, hogy szerezzek neki egy tornazsákot, ami este már ott is volt nálam mikor sétáltam. Sajnos aznap nem találkoztunk, pedig nagyon számítottam rá, mindig jönnek este ők is sétálni. Kissé zavart, hogy nálam van – nem tudom, hogy miért – már oda akartam adni neki. Amint ezt gondoltam rá fél percre megláttam az utcán, épp hazafelé tartottak. Micsoda mázli! ;) Sikerült odaadnom, mindenki boldog volt. Újabb gyorsvonzás.

Beindultak az események. Határozottan érzem.

Befejeztem A vonzás törvénye c. könyvet is, de úgy döntöttem, hogy megveszem könyv formában. Ez az a típusú könyv, ami jó ha meg van, ráadásul nem lehet egyszerűen kiolvasni. Rengeteg tanítás van benne, szeretném nap mint nap olvasgatni. Viszont már nem árulják sehol, maximum használtan lehet megvenni, de az is nagyon ritka. Budapesten nem is találtam. Úgyhogy ez lesz még egy következő célom, a könyv megszerzése minél hamarabb.