48. NAP

2012.10.10 15:16

 

Boldogságomhoz vezető út a szabadság érzésének elérése. A szabadság belülről fakad. Semmilyen külső körülmény nem szabhatja meg, csupán a gondolataink, érzéseink reagálása a külső körülményekre. Szeretném érezni a függetlenséget minden téren. Szeretnék anyagi függetlenséget, földrajzi függetlenséget és szívbéli függetlenséget. Szeretném, ha nem az emberek reakcióitól függenének a mindennapjaim. Nem egyszerű függetlenedni és kizárni a külvilágot. Ha elértem a belső békét és tényleg senki véleménye nem számít már, akkor azt teszek amit akarok, akkor amikor akarom. De mégis hogy juthatnék el erre a szintre a jelenlegi szégyenlős/kissé bátortalan állapotomból? Tudom jól, hogy a szégyenlősség sosem jó. Sokszor érzem azt, hogy megtennék valamit, de nem merem. És itt nem világrengető vagy bármiféle szégyellnivaló dolgokról van szó. Csupán amik az ember mindennapi élete során adódnak. A szabadság egy rendkívül felemelő érzés.

Ha szabad vagyok vágyaimnak semmi nem szab határt. Nem aggódom, nincsenek kételyeim. Nem korlátoz semmi, kreativitásomnak nincs határa. Ezt ugye magunk szabjuk meg, mert mikor gondolkozunk valamin annyira merünk gondolni amennyire el bírjuk képzelni. Általában a realitásnál maradva. Pedig amit el tudunk képzelni, azt meg is tudjuk teremteni. Kivétel nélkül.

Teremteni, alkotni szeretnék! Érezni szeretném a kreativitást! Szeretnék lelkesült állapotban lenni!

Helyesen:

Szabad vagyok, vágyaimnak semmi nem szab határt.

Anyagilag független vagyok.

Meggyőződésemmé vált a határtalan szabadságom.

Kreativitásomnak nincs határa.

Amit el tudunk képzelni azt meg tudjuk teremteni.

Érzem a kreativitást.

Lelkesült állapotban vagyok.

Elkezdtem írni a Jó tulajdonságok könyvét. Állandóan szembetalálkoztam vele (könyvben,videóban), most már muszáj volt. A lényege, hogy minden oldalra felírok egy nevet vagy egy tárgyat amire ha rágondolok jó érzéssel tölt el, majd elkezdem sorolni a jó tulajdonságait. Napi 20percet is elég foglalkozni vele, már az is hatásos. Nekem már 10 perc után fájt a kezem az írástól..lehet, hogy inkább gépen kéne írni? :) Ha már elegendő személy,tárgy van a lapokon, és jó érzés van bennünk, akkor folytathatjuk olyanokkal is akik kevésbé jó érzéseket váltanak ki belőlünk. Persze itt is a jó tulajdonságokat kell keresni. Idővel sokkal könnyebb lesz felfedezni mindennek a jó oldalát – hála a gyakorlatnak. A lényeg, hogy mindennek van jó oldala, ha pedig nagyon nem találunk tényleg semmi jót benne, akkor inkább tereljük el a figyelmünket valami olyanra amit szeretünk. Úgy hiszem, hogy tényleg mindenben meg lehet látni a jobbat, minden rosszból ki lehet lábalni.

A Házammal kapcsolatos meggyőződésem tovább erősödött, hiszek benne és elvárom, hogy idén decemberig megkapjam. Tudom, hogy az Univerzum nekem dolgozik, mert kiküldtem vágyamat és bízom is benne. Tudatosan Teremtek. Tetszik ez a kifejezés :) Szeretek teremteni! Szeretem ha hatalmam van a jövőm felett és a rám váró életélmények felett. Megnyugtató érzés. Nincs meglepetés, nincs zsákbamacska. Végre. Már csak kis idő kell, hogy a korábban elindított gondolatok eredményei „lecsapódjanak” - amikor még nem voltam ennyire tudatos -. És onnantól szinte minden napom minden perce úgy fog zajlani, hogy –lelki szemeimmel már látom magam előttmosolygok, mindennek örülök, hálás vagyok, megkönnyebbült, sziporkázó, lelkes, éllettel teli, minden simán megy, minden megoldódik, olyan emberekkel találkozok akik inspirálnak, nincsenek véletlenek, - de mégis minden izgalmas - elégedett vagyok, és boldog.

Ezzel a jövőképpel – ami akár holnap is lehet, mert már az is a jövő - fejezem be a mai bejegyzésemet.