50. NAP

2012.10.12 14:39

Megint egy nagy számhoz értem, 50.nap. Mostanra már rájöttem, hogy a számok mit se számítanak ilyen téren, de azért mégis csak szép szám ez :)

A tegnapi bankszámlás gyakorlatom elképesztően jól sikerült. Úgy döntöttem, hogy minden hónapban megcsinálom, már ha lesz még rá szükségem ;) Onnantól, hogy átírtam a számok előjelét és a végéhez még nullákat írtam, sokkal jobban éreztem magam. Ma volt egy gondolatom, mikor elképzeltem azt amit leírtam (az átírt összegeket) és teljesen biztosan azt érzetem, hogy azok az adatok igazak is, tényleg rendelkezem annyi pénzzel. Elképzeltem, hogy jól van, akkor abból a pénzből meg tudom venni a Házamat is, és még marad is bőven. De mindezt olyan komolyan, mint mikor 5000Ft-ot költök el gondolatban egy pulcsira, amit aztán tényleg megveszek. :) Nagyon jó érzés. Talán ez az eddigi leghatásosabb gyakorlatom a bőséghez. Érzem a Bőséget.

Elkezdtem megint nézni a Titkot, hátha most mást látok meg benne. És tényleg. Nagyon is lelkesítő, de nekem hiányzik a dolgok mikéntje. Találtam benne egy hasznos tippet: hálakövet fogok ma keresni. Egy sima utcán talált kő, – ami persze szép a maga módján – de mindig magamnál fogom hordani, és amint a kezembe kerül, végig gondolom, hogy miért vagyok hálás. Sokszor elfelejtek hálálkodni. A hála mindig jó érzéssel tölt el, és ezáltal még többet kapok azokból a dolgokból ami jó érzéssel tölt el.

Hálás vagyok, hogy ma is írhatok ide.

Hálás vagyok az Univerzumnak mindenért amim van.

Hálás vagyok a kislányomnak, hogy ilyen tünemény.

Hálás vagyok a lakásomnak, hogy meleg otthont ad nekem.

Hálás vagyok az embereknek akik támogatnak.

Hálás vagyok a halaimnak, hogy boldogabbá tesznek mikor nézem őket.

Hálás vagyok az utcán napozó macskáknak, akiktől jó érzésem lesz.

Hálás vagyok a kíváncsiságomért és lelkesedésemért.

Hálás vagyok azért, hogy merek nagyot álmodni.

Hálás vagyok a hitemért.

Hálás vagyok minden bizonyosságért, amit eddig kaptam vágyaimmal kapcsolatban.

Hálás vagyok az ötletekért amik előtörnek belőlem.

Hálás vagyok, hogy tudhatom amit tudni akarok.

Hálás vagyok a szabadságomért.

Hálás vagyok a mai napért.