51. NAP

2012.10.13 16:35

A mai napomat a feldobottság és boldogság érzése lengi körül. Az egész napom felemelő, szinte csak mosolygok. Úgy érzem repülök.

Ma meglátogatott egy régi kedves barátnőm, nagyon-nagyon jó volt a kisugárzása. Amikor vele vagyok úgy érzem, hogy mindenre képes vagyok, jóllétben vagyok. Ő mondogatta régebben – mikor még sokkal gyakrabban találkoztunk -, hogy én gazdag vagyok, mindig van pénzem és, hogy milyen jó nekem, hogy én mindig mindent pozitívan látok, ő is szeretne így élni. Erre mindig mondom, hogy nyugodtan, nem nehéz így gondolkozni, csak a berögződöttségeket kell elhagyni. Szerencsére ő elég nyitott a témára, bár annyira nem hisz a pozitív gondolkozásban, hogy tegyen is érte. A legtöbb ember szerintem így van ezzel. Hallanak a pozitív életszemléletről, vonzás törvényéről stb., és ezeknek a hatásairól – de legtöbbször csak legyintenek, vagy azt mondják, hogy jól hangzik, jó lenne...de ennyi. Néha világmegváltó gondolataim születnek ezzel kapcsolatban, szeretnék mindenkit meggyőzni arról, hogy ez lenne számukra a tökéletes élet/felfogás. De ez nem így működik, ráadásul nem nekem kell foglalkoznom mások gondolataival is. Én már annak is örülök – és pozitívumnak könyvelem el – ha valaki akinek mesélek erről legalább érdeklődve figyel, és nem veti el a dolgot.

Ma egy meglepő dolog történt velem. Sétáltam az utcán, és valahogy odanéztem a parkoló autókhoz, ahol észrevettem egy lefordított sorsjegyet. Annyira „friss” volt – nem szakadt, nem koszos - , hogy muszáj volt megfordítanom és megnéznem. Le volt már kaparva, de a lekapart felületen ott volt a három egyforma betű – amiről már tudom, hogy biztos jele annak, hogy nyerő a sorsjegy. Barátnőm egyáltalán nem értette, hogy mért veszem fel, és biztos volt benne, hogy nem nyert, mert látja rajta. Meg különben is, mért dobnak el egy nyerő szelvényt? Végignéztem, és bizony, nyerő volt, 500 Ft-ot nyertem. Érdekes, hogy megfogadtam, nem veszek sorsjegyet, erre nem is kell vennem úgy nyerek rajta :) Ez nagyszerű! A legközelebbi a 10 milliós lesz! Ez micsoda, ha nem a Bőség Vonzásom eredménye?! Elég abszurd történet, nem? :)

Találtunk hálakövet még tegnap este, - kicsike szürkés, csillogó kő – ma már „használtam” is, mikor eszembe jutott. Határozottan érzem, hogy hasznomra fog válni.