56. NAP

2012.10.18 14:27

Ez egy rendhagyó bejegyzés.

A közeli és csodálatos jövőmben jártam ma.

A következő kérdést tettem fel magamnak:

 

Mit teszek amikor a kezemben a pénz amire vágyok/ várok?

 

Először is nagyon örülök neki. Megtapasztalom, hogy milyen érzés az, amikor teljesül egy ilyen – számomra – hatalmas vágyam. Hetekig-hónapokig lelkesedésben élek.

Az első konkrét lépés, hogy megszerezzük anyukám új autóját – villámgyorsan! – majd lemegyünk a Balatonra, a Házamhoz. Becsöngetünk, kijön a nagyon kedves és szimpatikus tulaj, elmondjuk neki, hogy szeretnénk megnézni a Házat. És hogy komoly érdeklődők vagyunk. Boldogan vezet körbe minket, és őszintén mesél a hibákról, részletekről – már ha van olyan.

Mikor belépek a Házamba, egyből érzem azt az otthonos érzést, tudom, hogy nekem itt kell laknom, rám vár. Szinte teljesen más minden mint ahogy elképzeltem a fényképek alapján, sokkal jobban tetszik. Beleszerettem! Úgy válunk el tőle, hogy még a napokban visszajövünk egy szakértővel, aki felméri a Házat, elmondja a véleményét.

Miután ez megtörtént, megegyezünk az árban – az általam kigondolt ár vagy az alatti összegben - . A régi tulajdonos nagyon boldog, hogy nekünk adhatta át ezt a gyönyörű birtokot. Már várt ránk egy ideje :) Volt sok érdeklődő, de ő ránk várt. Nem tudta pontosan, hogy kik vagyunk, de tudta – érezte – hogy nekünk szánták a Házat.

A kulcs és a szerződés immár a kezünkben van, elképesztően, hihetetlenül boldogok vagyunk!

Számba vesszük, hogy milyen átalakításokat szeretnénk elvégeztetni.

Élvezzük az anyagi függetlenséget, de azért nem „szállunk el”. Megkeressük  mindenből a legjobbat az ésszerűség határain belül.

A legjobb mesterembereket találjuk meg a munkákhoz. Gyorsan, szépen, megbízhatóan és jó áron dolgoznak.

Elég nagy átalakításokról van szó, de maximum 3-4 hétbe belefér. Amikor már csak az utómunkálatok folynak szépen lassan beköltözhetünk.

Mikor kész a télikert elmegyünk megnézni leendő kutyáinkat. Pár hónapos kölyökkutyákat szeretnék. De télen még nem bírnák kint, ezért kell a télikert. Nagyon tüneményesek a kutyusok, a tenyészetből máris kiszúrom a két kedvencemet. Egy fiú és egy lány. Hazahozzuk, berendezkednek a télikertben, de a kertben már a téliesített kutyaházuk is várja őket ha szeretnének ott lakni.

Időközben megvettük az én új autómat is. :) A szuper biztonságos, szép és praktikus gyerekülést is beszereztem.

A Házam elkészült az igényeinkhez mérve, elképesztően gyönyörű, hívogató és otthonos. Minden ott töltött percet élvezek! Élvezem beteljesülésemet, érzem a hatalmas erőt, és érzem, hogy ura vagyok az életemnek. Minden sínen van, minden a legnagyobb rendben, új vágyaim sorra nyílnak meg előttem. Nem vagyok elégedetlen soha, mindig mindenünk megvan ami a boldogságunkhoz szükséges.

A környezetünk és barátaink elképedve nézik új otthonunkat, el sem hiszik és egyre csak azt kérdezik: de mégis miből? és hogyan?

Erre mindig mosolygok és azt mondom: az Univerzum leghatalmasabb törvényének, a Vonzás Törvényének a megismerése és tudatos használata segített nekem. A legtöbb ember nem hiszi el, kételkedik vagy egyszerűen hülyeségnek tartja. De engem ez nem különösebben érdekel, mert tudom, hogy nem másoktól függök, és nem számít mások véleménye. Majd ha eljutnak erre a szintre rájönnek, hogy ezáltal lehet igazán boldog az életük.