57. NAP

2012.10.19 13:38

Örülök ennek a mai napnak is, örülök, hogy ma is írhatok ide.

Örülök, hogy segíthetek magamon és másokon is ezáltal.

Örülök, hogy ma is gyönyörű időnk van, szépen süt a nap.

Örülök, hogy ma is közelebb érzem magamhoz a Házamat.

 

Meghallgattam a Belépés a vonzás örvényébe meditációs hanganyagot. A bőséggel kapcsolatos rész ugyan csak hat perces és nincs alatta zenei aláfestés, de nekem pont így volt tökéletes. Nagyon jó érzéseim voltam miközben hallgattam, és utána is. Elhatároztam, hogy minden nap meghallgatom. Szükségem van ezekre a nyugodt percekre. Azáltal, hogy hallgatok valamit és nem olvasok sokkal könnyebb kizárni a külvilág zajait.

Egy korábbi bejegyzésemben írtam arról, hogy hat rám a monotonitás. Azóta teljesen megfeledkeztem róla, pedig szinte minden nap előjön. Mikor mosogatok, teregetek, fürdök, fogat mosok, hajtogatok, főzök stb. Ezek nagyon hasznos percek. Ilyenkor most már automatikusan elkalandozok jövőbeli jobb életembe. Elképzelem, hogy ott tevékenykedek ugyanezekkel a dolgokkal. A legjobb az mikor a konyhában vagyok, mert olyan kinézni a Házam ablakán. :) Bár a teregetést is elképzeltem már a kertbe, az sem rossz ;)

Még van egy két kidolgozatlan pont az életemben, olyanok amiket nem tudom hogy kezeljek. Most megpróbálom összegyűjteni és megoldást találni rájuk.

  • Mikor egy hozzám közel álló – olyan akivel gyakran beszélek és találkozok – elkezd aggodalmaskodni a pénzen és kivetíti rám, mert szerinte én is olyan helyzetben vagyok, hogy aggódnom, figyelnem kellene
  • Amiket mond egyből átfordítom a jó oldalára. Pl. erre nincs pénzünk –mindenre van pénzünk amire szükségünk van. Próbálom csak „fél füllel”hallgatni és magamban azt gondolom, hogy ez rám nem vonatkozik én már más szinten járok, nem tud megtörni. Magamban ezt mondogatom: A forrásenergia kiterjesztése vagyok, a Jólét árama vesz körül, azt kapom amire gondolok.
  • Mikor egy barátom vagy ismerősöm rossz hírt mesél, vagy egyszerűen rossz passzban van, de benne van a napi programban, hogy minimum fél-1 órát együtt töltünk
  • Ha engem nem érint az a rossz dolog, akkor azt mondom magamban, hogy ezzel nem kell foglalkoznom, tudom, hogy sok rossz van a világon, de ha én csak a jóra gondolok, akkor csak azzal fogok találkozni. Ha továbbra is erőlteti a témát, megpróbálom a jó oldalát megkeresni. Valószínűleg lesz neki olyan. Ha nincs neki, akkor megpróbálom minél hamarabb lezárni a dolgot és jobbra terelni a szót.
  • Mikor ránézek a bankszámlámra  - az igazira :) - és aggódni kezdek
  • Először is nem nézegetem többet az egyenlegemet ha nem muszáj. Nem agyalok rajta, inkább az átszerkesztett, kitűzött egyenleget nézegetem nagy boldogan. Tudom, hogy a jólét nem a számlám pillanatnyi egyenlegétől függ. Tudom, hogy amit ekkor érzek az rossz érzés, és csak még több ilyet vonzok magamhoz. Elképzelem, hogy akármilyen forrásból nagyobb összeg érkezik a számlámra. Gyorsan vizualizálom, és megengedem, hogy átjárjon az érzés, amit akkor érzek.
  • Mikor a kislányom feszült/ nyűgös
  • Ez a legkeményebb dió. Hogy fordítsam ezt át? Korábban erről is írtam már, de nem nagyon jutottam dűlőre. A legfontosabb, hogy ne idegesítsem fel magam rajta. Ha megállnék kb. fél percre mielőtt reagálnék, talán jobban átgondolhatnám. Megállok, mélyeket lélegzek (mint a meditációnál :) ),sorra veszem, hogy mi lehet az oka, mi lenne a megoldás. Mindenre van megoldás. Általában a fáradtság és az időjárás szokta nyűgössé tenni. Legtöbbször teljesen érthető, hogy mért csinálja. Viszont én is mint a legtöbb anyuka sokszor a saját igényeimet tartom szem előtt ilyenkor, vagyis, hogy már menni kellene, ne koszolja itt össze magát, ezt meg azt ne csinálja. Hát csinálja ha akarja. Ha nem veszélyezteti magát, engedem, hogy tegye amit szeretne. Hagyom kibontakozni. Ráérünk, és a kezét is meg lehet mosni ha koszos lesz. Ma már mondtam neki, hogy a kertben majd elszabadulhat, ott lesz neki a Kánaán!! :)

Azt hiszem egész jól összeszedtem a megoldásokat. Legközelebb ha ilyen helyzetekbe kerülök, előveszem gondolatban ezt a pár sort és használom.

Most pedig folytatom legújabb bevonzott könyvem tanulmányozását. Biztos vagyok benne, hogy holnap már az olvasottakat fogom elemezni :)

Fénnyel teli napot Kívánok Neked kedves olvasó!