59. NAP

2012.10.21 16:55

Megrendelés:

Áru megnevezése: Jókedv, béke, lelkesedés, öröm

Teljesítés határideje: 2012. október 21.

Teljesítő: Univerzum

Megjegyzés: Kedves Univerzum! Köszönöm, hogy teljesíted vágyaimat, a legtöbbet azonnali hatállyal. Kérlek, legyél tekintettel a mai napomra is, küld nekem el a fenti érzéseket. Eddigi beteljesüléseimért nagyon hálás vagyok neked. Üdv: Forrás Energia

 

Így állok ma. Szükségem van a felsorolt érzésekre, mert egyszerűen ma nem igazán találom. Semmi különös, semmi rossz, semmi kedvetlenítő nem történt ma, de valahogy hiába figyelem az érzéseim, nem jön az öröm az én utcámba. Mi lehet velem? Mi hiányzik? Nagyon szeretnék lelkesedni, imádom azt az érzést!

Mindaddig türelemmel várok, tudom, hogy megkapom.

Újabb ötletem támadt:  most azt képzeltem el, hogy a Házam jelenlegi tulajdonosa is használja a Vonzás Törvényét, és ezáltal bevonz engem. Bevonz engem mint új, tökéletes tulajdonosát annak a gyönyörű birtoknak. Pontosan rám koncentrál, mint ahogy én az ő házára. Hoppá, házamra :) Ez kicsit viccesen hangzik, de nekem tetszik ez a gondolat. Ez az ötlet kizár minden kiskaput, oda-vissza, duplavonzás.

Ma nagyot sétáltunk egy gyönyörű szép helyen, tele szebbnél szebb házakkal. Természetesen jól megnéztem őket, lestem az ötleteket. Még inkább rádöbbentettek arra, hogy mi az amit szeretnék. Már tökéletesen tisztában vagyok vágyammal, és minden részletével.

  • Nyugalom, csend
  • Hatalmas kert, szépen kialakított kert
  • Távoli vagy kevés szomszéd
  • Szép kilátás
  • 2 szintes ház
  • Tiszta levegő
  • Távol Bp-től (de azért nem túl messze :) )

A leglényegesebbek. Persze ez mind igaz a Házamra, jól döntöttem :)

Jól érzem magam.

Jól telik a napom.

Boldog emberekkel találkozok.

Bennem van a bizonyosság vágyam beteljesülését illetően.

Elégedett vagyok a mostani helyzetemmel, és örülök, hogy ezáltal még több jót vonzhatok be az életembe.

Az események felgyorsultak.

Ha huzamosabb ideig fenntartom azt a bizonyosságot, hogy igenis megkapom a Házamat, akkor igenis megkapom a Házamat még ebben a hónapban.

Egyébként is így terveztem. És amit eltervezek az lesz a valóság. Ez tetszik. Már jobban érzem magam. Megtervezem az életemet, majd pedig megvalósítom a terveimet. Csak olyan dolgok történnek velem amiket én terveztem, és pontosan úgy, ahogy terveztem. :)