60. NAP

2012.10.22 15:14

A Vonzás Törvénye gomb mindig be van kapcsolva. Ez egy univerzális törvény, ami mindig, mindenkinek működik. Akár hiszed akár nem. Minden gondolatunk, minden érzésünk teremtő erővel bír. Ezért azon vagyok, hogy tényleg a nap minden egyes percében figyelem az érzéseimet. Nem a gondolataimat! Képtelenség minden gondolatot ellenőrizni és nem is célravezető. Csupán a gondolatokra kiváltott érzelmeimet figyelem. Ha érzem a gyomromban a görcsöt, vagy csak szimplán nem érzem jól magam, elterelem a figyelmemet valami jobbra.

Áttértem a kertre. Keresgélek a neten hátha találok még részleteket a Házamból. Magába az épületbe már nagyon sokszor beleképzeltem magam, már otthonos vagyok ott, de úgy érzem, nem tudok már annyira vágyni, mert mint mondtam otthonos lett. Nem vágyok az otthonomba sem, mikor otthon vagyok :) Ez érdekesen hangzik, nem? Érzem, hogy ez a jó út. Szóval a kertecskémre fókuszálok, mert arra viszont egyre jobban vágyok. Hiába itt a rossz idő, én akkor is arra vágyok, hogy kint szaladgáljak a kislányommal, a kutyákkal, tegyek, vegyek, pakolásszak és a saját fáimat, bokraimat, füvecskémet simogatgassam, gondozhassam. Furcsa, hogy pont ősszel vágyok ilyenekre, de így van. Olyan édesek a Gömbfák a kertemben! Komolyan mondom, hogy meghatódtam tőlük, mikor megláttam sokasodni őket a kerítés mentén. Ráadásul a kedvenc fám is fellelhető ott, a Selyemakác. Lenyűgöző a kert, és mindezt még csodálatosabbá tettem már a rezgések világában. Engem nem érdekel ha mínusz van, nem érdekel ha nedves, szeles, esős az idő, én akkor is sokat fogok a kertben időzni kislánykámmal. Annyira más azzal a tudattal sétálgatni odakint, hogy az az én saját békés birodalmam. Szeretnék a kiskertemről gondoskodni, szeretném a konyhakertemet felépíteni, benépesíteni sok-sok finom zöldséggel.

Örömmel sétálgatok a szépen megtervezett kertemben.

Örömmel gondoskodom a fákról, bokrokról, virágokról és a fűről.

Örömmel gondozom a konyhakerti növényeimet, akik meghálálják ezt nekem csodaszép és egészséges termésekkel.

Örömmel nézek fel a Házamra a kert aljából és közben átjár a megelégedettség.

Örömmel nézek ki a z ablakból gyönyörű kertemre, elönt a büszkeség a szeretet és a hála.

Hálás vagyok ezeknek a gondolatoknak és az érzésre amit kiváltottak.

Ma erre volt szükségem. Sikerült átéreznem mindezt, érzéseim, vágyam és várakozásom felerősödött. Mint már azt írtam korábban, a nagy érzelmeket kiváltó gondolatok hamar testet öltenek. :)