61. NAP

2012.10.23 22:08

Az áramlatot keresem. Benne akarok lenni az energiaáramlatban (örvény). Valószínűleg erre korábban már rájöttem, de valahogy szem elől tévesztettem: vágyamat mindössze már az tartja távol tőlem, hogy nem vagyok az örvényben, legalábbis nem elégszer. Amikor az örvényben vagyok szabadon engedem áramolni vágyaimat. Akkor megszáll az ihlet, akkor jön a nagy ötlet, akkor érzem a lelkesedést, bizakodást. Már csak erre van szükségem. Minden nap a lehető legtöbbször kell belépnem az örvényembe. Ezt kiválthatom szinte bármivel ami örömet okoz. Tehát a célom az, hogy boldog legyek, örömteli állapot lengje körül a napomat. Minél többször vagyok benne, annál több részlet rajzolódik ki. Minél több részlet rajzolódik ki, annál jobban hiszek neki. Minél jobban hiszek, annál több bizonyítékát látom. Ennyi a feladatom, ez a hiányzó darabka.

Továbbra is hallgatom a korábban említett hanganyagot, minden nap. Érzem, hogy beivódik a tudatomba, ha sokat hallgatom önkéntelenül és a részemmé válik ez a gondolkodás.

Napról-napra egyre több csoda történik körülöttem. Kislányom hihetetlen dolgokra képes, elképesztően okos, és nagyszerűen fejlődik. Minden nap egyre jobban ámulatba ejt. A párom leült olvasni, holott eddig egy darab könyvet nem bírt a kezébe venni. És ez nekem nagyon tetszik. ;)

Folyamatosan árad a bőség. Kezdem egyre erőteljesebben érezni. Kezd oldódni a feszültség bennem.

Úgy döntöttem, hogy úgy tudom nem sugározni a Házam hiányát, hogy nem azzal a tudattal élek itt és most, hogy fél lábbal már ott vagyok. Mert ez a tudat csak a hiányt erősíti, mert akkor mindig azzal szembesülök, hogy még itt vagyok, holott ott kellene lennem, ott akarok lenni. Berendezkedem, otthonosítok, csinosítok. Aminek szükségét érzem megteszem ebben a lakásban, hogy teljes legyen e téren a boldogságom. Ha jól érzem magam az otthonomban akkor még több jó érzést és helyzetet vonzok ebből. Vágyamat már kiküldtem az Univerzumba, nekem innentől már csak elég jól éreznem magam, méghozzá minél többször. Lehetőleg állandóan. Ez a célom :)

Mától megfogadom, hogy ha nagyon szeretnék valamit megtenni, megteszem, ha szeretnék valamit enni megteszem, ha inni szeretnék valamit megiszom :) Ha mondani szeretnék valamit hát mondom! Nem számít mások véleménye, ha én úgy érzem, hogy ettől nekem jobb lesz megteszem. Ilyen szinten önzőnek kell lenni. A többi ember nem tud engem boldoggá tenni, csak magamra számíthatok, hisz a gondolataim és az azokra adott érzelmeim határozzák meg boldogságomat. Kezembe veszem az irányítást, az életem, boldogságom irányítását.

Árad a Boldogság.

Árad a Szeretet.

Árad a Béke.

Áramlik a Bőség.

Áramlik a Jól-lét.