62. NAP

2012.10.24 16:53

Jól érzem magam, élvezem az életemet. És ez így van jól. Tudom, hogy a dolgaim sínen vannak, minden megy a maga rendjén, vagyis annak a rendjén ahogy én szeretném. :)

Szeretem ezt a „begubódzós” időt. Nagyon szeretem! Szeretem ezt a csöndet, szeretem, hogy ilyenkor kevésbé nyüzsögnek az emberek. Érdekes mikor ebben az időben mindenki panaszkodik nekem, hogy de csúnya idő, erre én mondom, hogy én ezt szeretem. Nem kicsit lepődnek meg! Ilyenkor már tudom, hogy közeledik a tél. Közeledik a hó, ami a nagy kedvencem. Téli gyerek vagyok, úgyhogy nagyjából logikusan ez is a kedvenc évszakom. Alig várom. Szeretem az estéket, a sötétet és a sötétben a különböző fényeket. Alig várom, hogy a Balaton fényeit nézzem a nappalimból! Miközben a kanapén ülök, pihe-puha takaró alatt, simogatom a kiskutyámat és körülöttem nevetgélve játszik a kislányom. Micsoda idilli kép! És korántsem hihetetlen, teljes mértékben előttem van a kép és az érzés. :)

Mikor a hagymát vágom, elképzelem, hogy a kiskertemből hoztam még reggel. És így van ez minden zöldséggel. Jó érzéssel tölt el ez a gondolat.

Reggel volt egy kisebb próbatételem: fejfájással ébredtem és ehhez kapcsolódóan nem túl jó kedvvel. Elindítottam az testi jóllétről szóló Abraham-meditációt, hangfalon hallgattam. A legfontosabb amit meghallottam, hogy tereljem el a gondolataimat valami örömtelire. Persze ez nem meglepő, hiszen mindig ezt kéne tenni, de valahogy mégsem volt kézenfekvő számomra. Szóval, bekapcsoltam a rádiót, majd pár perc után megszólalt egy irtó vicces dal, sokáig nevettem rajta. Ez hatott. Elterelte a figyelem, és jobb is lett tőle a kedvem. Jobban éreztem magam. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire fel tudok vidulni ilyen semmiségtől. Olykor nem tudtatod, hogy mi fog hatalmas örömet okozni. Egy bizonyos idő után már az apróságok is kellően felvidítanak. Egy felsőbb szinten már minden apró öröm tartós örömöt okoz, vagy legalábbis bevonzza a további örömforrást, amitől egy folyamatosan örömteli állapotba kerülök. És onnan már elég nehéz kikerülni! Persze nem is akarok :) Eddig sem volt számomra nehéz örülni az apróságoknak, de mostantól jobban oda fogok figyelni, hogy bevonzhassak még többet. Az állandó örömteli állapot azt jelenti, hogy benne vagyok az Örvényben. Ilyenkor boldog vagyok, felszabadult és csak úgy áramlik hozzám a többi örömteli dolog, tárgy, esemény. Nagyon tetszik ez a gondolatmenet. Tudom, hogy így működik, és tudom, hogy nem vagyok messze tőle.

Jól érzem magam.

Nagyon jól érzem magam a bőrömben :)

Benne vagyok az Örvényben.

 

Lelkesedés, izgatottság, öröm, boldogság… ezt érzem most, és közben folyamatosan mosolygok! Fogalmam sincs, hogy értem el ezt az állapotot, de elképesztően jó!!!