64. NAP

2012.10.26 15:32

Találtam egy fontos gondolatot a könyvemben, gyorsan ki is írtam egy cetlire, hogy minden nap emlékeztessen:

„Bármit teszek a mai nap során, bárkivel is kerülök kapcsolatba, bárhol legyek is, a legfőbb szándékom az lesz, hogy olyan dolgokat keresek, amiket látni szeretnék. És mivel ez a legfőbb szándékom, a Vonzás Törvénye által csak azokat a dolgokat fogom magamhoz vonzani, amiket vonzani akarok, és csak azokat a dolgokat fogom látni, amiket látni akarok.„

Az Elfogadás Művészete kapcsán került szóba ez a gondolat. Ugyanis eléggé megrekedtem annál a pontnál, hogy még is mit tegyek azzal, hogy látom magam körül néha a rosszat is. Hiába indulok úgy útnak, hogy jó a kedvem, minden szép és jó, mert azért előfordul, hogy látok olyat az utcán ami kizökkent. Sajnos még nem vagyok abban a stabil örömteli állapotban, hogy ezeket teljes mértékben figyelmen kívül tudjam hagyni. Így jött ez a pár sor, - meglehetősen jókor leltem rá – amit ha naponta többször elolvasok, el is képzelem, és ez a szándékom, akkor kiküszöbölöm ezt a problémát. Hiszem, hogy csak idő kérdése, ha ez lesz a meggyőződésem, akkor így is lesz, és nincs többé zavaró tényező, csak boldog, felemelő emberekkel, eseményekkel találkozok a napom folyamán. Tetszik ez a gondolat.

Tegnap mindennapi séta-útvonalunkon arra lettem figyelmes, hogy egy régóta eladó házat éppen nézegetnek az érdeklődők. Még sose láttam ilyet, vagy csak nem figyeltem. De mindenesetre örömmel töltött el a látvány, hiszen azt látom amit én is szeretnék csinálni. Emberek körülöttem házat néznek. Innentől már csak az a következő lépés, hogy én nézem a Házamat. Ezt is egyértelmű vonzásnak tudom be. Örömmel tölt el a Bőség érzékelése, még ha nem is rólam van szó, mert ezáltal kivetítem magamra, vonzom a bőséget és egyáltalán nem irigykedek.

Annyira akartam, és annyira vágytam rá, hogy még több részletét láthassam a Házamnak. És tessék, ma megtaláltam egy másik hirdetésben is, ahol sokkal több, és teljesen más szemszögű képeket láthattam. Lenyűgöző!!! Szinte nem is csinálnék vele semmit. Semmi változtatás, csak kiegészítés. Annyira szép, és annyira vonz. A kert pedig egyszerűen mesés.

Akarom azt a Házat, az enyém az a Ház, az én Házam. :) Oda megyek haza, onnan megyek boltba, onnan megyek sétálni, ott eszem a vacsorámat, oda jönnek a barátaim, onnan megyek a barátaimhoz. :) Ez nem képtelenség, ez képesség. Mindenkiben megvan ez a képesség. Tudom, hogy megteremtem magamnak. Tudom, hogy mi kell még ahhoz, hogy az én valóságommá váljon: a Megengedés. Számomra ez a legnehezebb pont. Hiába hiszek benne, és várom és tudom, még sem úgy ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Akarnom kell és nem a szükségét kell éreznem. Akarom, akarom, akarom. Akarom és kész. Az én Házam. :)