65. NAP

2012.10.27 16:04

 

Annyi minden kavarog a fejemben. Annyi mindent leírnék, de szerintem ma már nem végeznék vele, úgyhogy nem fárasztanám a tisztelt „közönséget” :)

Feszült vagyok mostanában. Úgy érzem, hogy görcsbe van a mellkasom. Néha „kienged”, de szinte észre se veszem és azt sem tudom, hogy értem el. Bár, mikor nevetek valamin akkor egyből jobb. De azért nem tudok mindig nevetni valamin. Nyomást érzek, érzem, hogy múlik az idő, a vágyam még fizikai valójában nem teljesült. Kezdek kevésbé türelmes lenni. A karácsonyt már szeretném ott tölteni. A karácsonyt már ott töltöm!

Most azonnal át kell fordítanom ezt az egész bekezdést, ez így egyáltalán nem használ. Most éppen rosszul teremtek. Nem arra koncentrálok amit szeretnék, mert ha arra koncentrálnék egyáltalán nem lenne bennem görcs, csak boldogság.

Nyugodt vagyok, békés. Mellkasom ellazult. Érzem, hogy a feszültség tovaszáll. Az idő nem siet sehova, az időt csak én határozom meg, az idő végtelen. Magamnak kitűztem egy határidőt amit tartani is fogok, de nem olyan áron, hogy emiatt stresszelni kelljen magam.

Hát nem veszem észre, hogy magam alatt vágom a fát ezzel? Miért nehezítem saját magamnak a dolgokat?

Szóval, minden jó úgy ahogy van, a Házam megvár, nem sürget semmi, van hol laknom, biztonságban, békében élek. Különben is, attól, hogy most jelenleg még nincs a számlámon az összeg, ez bármelyik pillanatban megtörténhet. Akár éppen most is! Vagy most! Ki tudja? A Vonzás Törvénye meglepő és elképzelhetetlenül sokféle módon hozhatja el számomra azt az összeget. És az a szép ebben, hogy még csak nem is kell kitalálnom, nem kell úgy rendeznem, hogy elhozhassa. Nekem csak fejben kell eldöntenem, és várnom kell. Az a vicces, hogy fogalmam sincs miért stresszelem magam, holott ha ránézek a képekre és a Házamra gondolok, egyszerűen tudom, hogy meg fogom kapni. Tudom. Ténylegesen. Csak az időt nem. De akkor is tudom, hogy ennek így kell lennie, ez a következő logikus lépés. Erről már nem kell senkinek se meggyőznie. Akkor meg mi itt a probléma? Ha tudom, hogy az enyém mi a feszültség alapja?? Minden egyes alkalommal, amikor eszembe jut ez a téma, emlékeztetnem kell magamat erre.

Most, hogy megláttam ezeket az új képeket a Házamról nem csak az én gyönyörű Házam lett, hanem Álomházzá nőtte ki magát. Vágyam felerősödött, több lett az érzelmi töltete, ezáltal vonzásom is erősödött. Mikor ezt leírtam arra gondoltam, hogy a Házam éppen felém kúszik, mintha húznám :)

A Vonzás Törvénye mindig válaszol. Megteremtem a vágyamat. Vágyam beteljesül.

Holnapi bejegyzésem: Megyek, megnézem a Házamat!

Holnaputáni bejegyzés: A Házam élőben sokkal lenyűgözőbb, tényleg Álomház!

… A szakértő is rábólintott, most már csak az alku van hátra!

…Megegyeztünk! Hurrááá!

…Szerződéskötés

…Átutalás

…Kulcsátadás

…Előkészítés a beköltözésre

…Beköltözés!!!!

És itt érkezek el arra a pontra, hogy feltöltöm ide a képet amit az ablakomból készítettem :)

Szóval, készüljetek, közel a cél!

U.I: eltűnt a nyomás a mellkasomból…;)