68.NAP

2012.10.30 22:03

Ha most valaki megkérdezné, hogy vagy? Azt mondanám, hogy köszönöm szépen jól vagyok. És tényleg. Jól érzem magam. Nem az az emelkedett boldogság vagy ilyesmi, csak tisztában vagyok vele, hogy vagyok aki vagyok és minden úgy van jól ahogy van. Szeretem a mostani életemet, a lehetőségeimet. Közelítek az elfogadás állapotához. Nem tudom pontosan, hogy mi okozta, mert reggel már így keltem fel. Belevetettem magam a lakás apró részleteinek kijavításába. Még van egy pár hiányosság ami már jó ideje zavar, de most már teszek ellene! És így sokkal jobb itt élni. Gondoskodok kicsi kis otthonomról és ő is gondoskodik rólam. Bár a mondásom az, hogy nem mi vagyunk a lakásért, hanem ő van értünk, de e között is lehet finoman egyensúlyozni. Boldoggá tesz a csinosítgatás. Nem beszélve arról, hogy megint átrendeztem a szobám + alapos takarítás, és miközben ezt műveltem elképzeltem, hogy milyen jó lesz költözni. Mikor mindent összepakolhatok, szortírozhatok végre, kitakaríthatom az új Házam minden egyes zugát – és ezt nagy örömmel fogom tenni! Nagyon jó lesz! Ilyen gondolatokkal öröm volt takarítani.

Megvan honnan indult a reggeli összhangom!

Még félálomba voltam, csukott szemmel, és beugrott a Házam és a kertem, lélekben megint a kertemet néztem, csodáltam a friss vidéki reggelt. Nyugodt, tiszta érzés fogott el. Éreztem, hogy most valami nagyon jó történik. Ki ne kelne ezek után jó kedvvel? :)

Úgy tűnik álmodozó lennék? Meglehet, hiszen mindig is szerettem álmodozni. Leggyakrabban tini koromban tettem, de ki nem? :) Mostanra már rájöttem, hogy milyen jó dolog is az, szeretem azt az emelkedett érzést amit eközben érzek. Kikapcsol, ellazít és nem utolsó sorban segít vágyaim beteljesítésében! ;)

Az anyagi bőség közeledését még mindig nem érzem. Nem tudok olyan gyakorlatot, sem gondolatot ami segítene abban, hogy én el is higgyem, hogy gazdag vagyok. Viszont támadt egy ötletem. Mivel mostanában úgy érzem, hogy a gyes nem elég vágyaim beteljesítéséhez, így kitaláltam, hogy lesz nekem egyéb bevételem is. Nem túl nagy összeg, de ahhoz elég, hogy nyugodtabbnak, gazdagabbnak érezzem magam. Sejtelmem sincs, hogy honnan fog ez jönni, de egy viszonylag fix összeg lesz, és nem túl nehéz munkával fogom megszerezni :) Már ez az elhatározás jobb kedvre derített. Kiadtam a feladatot, és ebben hiszek is, hogy megvalósul – kicsinysége és egyszerűsége adja az erős hitemet.

A másik bőség-forrásom a gazdag, sikeres emberek. Mostanság szinte vadászok az utcán, az ismerősök, ismerősök ismerősei között az ilyen egyénekre. Mikor látok egy igazán jó és drága autót a hála érzése tölt el, hogy de jó, hogy ilyen biztonságos és jó autóban ülhet az az ember. És ami fura, hogy mostanság ezekben az autókban csak szimpatikus emberek ülnek. :) Milyen érdekes?! Amint eggyé válok velük, hívogató az életmódjuk, egyszeriben én is egy vagyok közülük, nem irigykedek, nem ítélkezek. És ilyenkor ellenállás nélkül vonzom a bőséget. :)

A „megfeszülés” és a gondolkozás nem segít, a Vonzás Törvénye anélkül is elhozza nekem az ötleteket, hogy miként érezzem magam a Jóllétben. :)

Könnyedén siklok életem folyóján, nem erőlködök, nem hátrálok, csak élvezem a sodrást, az illatokat és a felemelő eseményeket.