77.NAP

2012.11.08 13:31

 

Mondtam már, hogy mi rontja el az összhangomat folyamatosan? A napjaim így telnek mostanában:

Este elhatározom, hogy holnap szép napom lesz, nyugi, béke, boldogság stb. Reggel mikor a kislányomra kelek (nagyon korán!) akkor még mindig úgy vagyok vele, hogy szép nap ez a mai. Ma reggel miközben átbotorkáltam a másik szobába egy gyönyörű panoráma kép tárult elém az ablakból – elképesztő volt a napfelkelte! Na, ez is rátett egy lapáttal arra, hogy jó kedvem legyen. Viszont innentől elindultam lefelé. Nem értem. Nem értem, hogy mért kel már sokadik napja ilyen korán a kislány, és mért kell nyávognia? És mért kell még utána 2-3 órával is nyávogni? Tudom ám, hogy álmos és azért ilyen nyűgös, de akkor miért nem alszik tovább? Nem értem az összefüggést. Már pedig ezzel a helyzettel nem tudok így megbékélni. Tudom, hogy korábban már írtam erről, de most megint erősen előjött a probléma és én úgy érzem, hogy enélkül felhőtlen lenne a napi boldogságom!

Nem dughatom be a fülem és ha fejre állok attól sem lesz jobb. Ha vele játszok, akkor is nyávog. Ha én nyugodt vagyok attól még nem nyugodt. Gondoltam arra is, hogy ő még sokkal erőteljesebben reagál az őt körülvevő dolgokra. Megérzi a feszültséget és ő is az lesz. De nincs feszültség! Csak ha ő csinálja. Grr. Ez számomra egy minden nap jelentkező, kiküszöbölhetetlen probléma. Itt megakadtam. Menni kell vele valahova mindig. De hajnali 6-kor azért még nem mennék le!! Ráadásul jön a hideg, zord idő, nem lehetünk lent 5-6 órákat.

Szerintem már ő is érzi a változást, és vágyik is rá. Lehet, hogy megérzi mikor nem vagyok tökéletesen ráhangolódva a vágyamra? Hogy mikor nem vagyok az Örvényben? Az Örvényben kell lennem, a lehető legtöbbször. De sokszor olyan ötlettelennek érzem magam. Bár a tegnapi nap pont az ellenkezője volt, mert egyszerűen ihletett állapotban voltam, csak úgy záporoztam az ötletek. Még fejlesztgetem őket, hogy tökéletesek legyenek.

A honlapom is egy ilyen ötlet volt, és napról-napra újra érzem azt az érzést ezzel kapcsolatban, hogy nagyon-nagyon jó irányba haladok. Van valami célja ennek a honlapnak. Elsősorban örömömet lelem benne. Ez az én kis művem, amit folyamatosan építgetek, és azon gondolkozom, hogy mivel újíthatnék. Szeretem az ötleteket. Felvillanyoznak. Persze ha támad egy ötletem akkor annyira bele tudok merülni, hogy se hall se lát, és mindent egyből és azonnal és a legjobban.  Így születnek a legjobb dolgok :) Egy hirtelen ötlet, lehetőség, bátorság és kitartás. Nálam így működik.

Ma azon vidultam fel néhány percre – és még most is jó ha erre gondolok  -, hogy néztem a liftben a reklámokat, és rájöttem, hogy mennyire összetett, csodálatos és sokszínű ez a magyar nyelv. Ugyanazokat a dolgokat annyiféle megnevezéssel tudják árulni. És szerintem az emberi kreativitás határtalan. Egyszerűen sosem lesz vége. Rengeteg fejlesztés, új ötlet, találmányok, okosságok és hasznosságok fognak még napvilágot látni.

Korábban úgy voltam vele, hogy már mindent kitaláltak és lehetetlen újat mutatni. De ez az új nézőpontom reményt ad.

A fősuli után próbáltam elhelyezkedni a szakmámban, de nem sikerült. Aztán rájöttem, hogy nem akarok ilyen helyeken dolgozni. Nem a szakmával van a gond, hanem a kötöttségekkel. Szeretnék azon a területen dolgozni, de függetlenül és kreatívan. Ekkor fogalmazódott meg bennem, hogy önmagam ura leszek, és olyan vállalkozást fogok csinálni ami helyileg független és én vagyok a magam főnöke. Sok ötletem van/volt, de még várok az igazira. Még van időm. És az ötlet akár most is kipattanhat a fejemből, és akár már holnap meg is élhetek belőle. :) Érzem, hogy közel a cél. Minden nap egyre jobban érzem. A lényeg, hogy nem szabad erőltetnem, csupán hagynom, hogy a megcsillant ötletsugarak vezessenek. Az ötlet itt van már a fejemben. Ez régebben mint a Házam. Tehát már elég sok ideje. :) A megvalósulás nem várat már magára. Sok gondolatot szenteltem neki, sok hitet és reményt.

* TUDOM, HOGY MEGKAPOM *

* MINDENT MEGKAPOK AMIRE VÁGYOK *

* AMIT KINYILVÁNÍTOTTAM ÉS POZITÍVAN GONDOLOK RÁ MÁR AZ ENYÉM IS *

* NINCS HELYE A TÜRELMETLENSÉGNEK *

* ITT AZ IDŐ *

* A VÁLTOZÁS SZELÉT ÉRZEM *

* HŰVÖS ÉS MELEG, BIZSERGETŐ, HÍVOGATÓ ÉS ELHOZZA NEKEM A MEGKÖNNYEBBÜLÉST *