78.NAP

2012.11.09 15:02

Szép a világ, szép az élet,

szeretem az életemet.

Szeretem a kihívást,

szeretem a birtoklást.

 

Szép a virág, szép a fa,

gyönyörű az égbolt ma.

Imádom a világom,

imádom a vonzásom.

 

Vonzom vágyaimat,

megvalósítom álmaimat.

Verset írni nem tudok,

rímbe szedni próbálkozok.

 

Örömömet meglelem,

önmagamat felemelem.

 

 

Minden szép és jó, jól alakul a napon. Jókedvvel keltem, jókedvvel folytatódott a napom. Bekerültem egy felfelé ívelő spirálba. Jól vagyok, köszönöm szépen, nagyon jól. Nagy terveim vannak, újfent lelkesült vagyok. Már ha csak leírom ezt a szót, hogy „lelkesült” , érzem is. És átfut rajtam a bizsergés.

El se hiszem mennyien nézitek a blogomat! Hihetetlen. Új „fület” nyitottam a menüben, szerintem tetszeni fog. Nem gondolkoztam rajta sokat, csak úgy jött az ötlet. Talán először nem jön majd át, hogy mi is a lényege, mire is jó, de szerintem idővel népszerű lesz. :) A legfőbb célom, hogy magamon kívül mást is biztathassak, reményt, bátorságot és ötleteket adhassak egy jobb élethez. Szeretem a gondolatot, hogy akár egy embernek is boldogabbá, teljesebbé teszem az életét. Szeretem ha hasznos vagyok. Ki nem?! :) Szóval, csak bátran írjatok, örömet okoztok minden egyes írással! :)

Láttam két kifejlett magyar vizslát, akik annyira örültek egymásnak és a gazdinak, hogy több méteres magasságokba ugráltak fel. Azt hiszem egy átlátszó trambulin volt alattuk.. Élveztük a látványt.

Ma egyébként volt már pár „megpróbáltatásom”. Ilyesmik, hogy nem akart jönni a lift nagyon hosszú percekig – pedig általában nem kell rá várni -, új lábtörlő került egy bolt elé, ami szinte lehetetlenné tette a  belépést babakocsival, túl melegen sütött a nap – mi meg téli fagyhoz öltöztünk -,11 nap alatt meg kell ennem 12 túró rudit, mert akciós volt, el kellett döntenem, hogy apósék milyen színű, formájú karácsonyfa díszeket vegyenek nekünk, 2óráig kellett sütni az ebédet mire elkészült, de kiderült, hogy „túlkészült”, besüt a nap így alig látom a laptopot és így tovább és így tovább. De mindezek ellenére láttam pár öltönyös hajléktalant :))) Hogy a mi környékünk milyen jól szituált!!! :)

Na, erre mit mondjak, ezek történtek ma, a megpróbáltatásaim.

Nehéz az élet, mi? Dehooogy. Mint mondtam az élet szép és jó. Minden úgy van jól ahogy van. De humorral még jobb. Ez a véleményem ma, és holnap is ez lesz. Majd meglátjátok!