84. NAP

2012.11.15 22:08

 

Hihetetlen, erre nem is számítottam, hogy így oldódik meg a problémám! Kicsit ugyan aggódtam, de tudtam, hogy onnantól, hogy elhatározom magam –DÖNTÖK! – minden csak jobb lehet. Innentől tényleg felfelé ível az utam. A siker és a boldogság felé.

A lényeg a lényeg, hogy mertem, kevésbé féltem, akartam, bíztam, hittem, reméltem és az eredmény felülmúlta minden várakozásomat! Konkrétabban még mindig nem írok, de ígérem eljön az ideje. Jövő héten újabb változás vár rám. A változás már most is elért hozzám, elképesztő módon javított lelkiállapotomon és a rezgésszintemen. Gyorsan hatott. Ma átmentem egy teszten. Az életem által kreált teszten. Sikeresen. :)

Annyira gyorsan történik már minden! Egyszerűen nincs idő belemélyülni, esetleg belezuttyanni bármiféle kellemetlen érzésbe. Kicsit megpihenek benne, majd mozgásba lendül a rúgó amin ülök és kirepít a gödörből. Újra fent vagyok. Újra boldog vagyok. Felszabadultam. Az igazi, áttörő felszabadultság még várja a végkifejletet, ami kétségtelen, hogy jó lesz, de mindehhez meg kell tapasztalnom. Ott kell lennem. Már nem várat sokat magára. A következő lépésre koncentrálok, nem pedig az azutánira. Tehát a jelenlegi pillanatban – lépésben – boldog vagyok, elégedett, némileg megkönnyebbült, és érzem az örömteli várakozást.

Elképesztő ugrás volt ez a mai. Köszönöm Univerzum!!! :)