98.NAP

2012.11.29 20:06

 

Elég furcsa, hogy nagyjából magamnak írok most – naplót írok - , mert nem tudom feltölteni a honlapra. Kicsit szabadabbnak érzem magam ezáltal. Pedig nincs itt semmiféle kényszer, hiszen én találtam ki ezt egész blogolósdit, nincs semmiféle főnök aki ellenőrizze. De mégis! Itt vagytok ti, kedves olvasóim, akik minden nap várjátok az új bejegyzéseket. És most csak magamnak írhatok – bár tudom, hogy néhány nap múlva már ti is olvashatjátok.

Megint rájöttem arra – a humoros könyvemnek köszönhetően -, hogy ha úgy érzem nem látom a kiutat, kicsit reménytelenné válik a helyzet, vagy csak beszűkült vagyok, akkor egyszerűen nyitni kell az Univerzum felé. Tágabb látószögből kell szemlélni a dolgainkat.

Mostanság ilyenek járnak a fejemben, hogy hogy is lesz, számlák, tartozások, család és a jövő mindennel kapcsolatban. Legfőképp azért, mert én is érzem a változásokat, érzem, hogy lesz itt valami globálisan, idén vagy jövő év elején minden meg fog változni. Valami várat magára.

Hihetetlenül nagy, elképesztő és boldogító változást futurizáltam magamnak. Ebbe a képembe egyszerűen nem tudom beleilleszteni a mostani világot. A mostani rendszert. Érzem, hogy a rossz helyét átveszi a jó és szép.  Nem tudok mit kezdeni azzal a gondolattal, hogy a világ halad tovább. Úgy értem, hogy a bankok, rendszerek, szolgáltatok stb., már jövőre is akcióznak. Nem tudok ebben gondolkodni! Várom a jót, és tudom, hogy jobb lesz – mindenkinek. Egy boldog világ közeledik. És mivel én már ezt tudom, most is boldog vagyok. Ez olyan mintha beleláttam volna a jövőbe és tudnám, hogy két hét múlva megnyerem az ötöst. Akkor is ugyanígy gondolkodnék? Ugyanígy élném az életemet? Bizony, hogy nem. Ez van most. Tulajdonképpen mindenkinek e szerint kellene élnie. Persze nem féltétlenül a lottó ötös, mert akkor talán elkölti az összes pénzét, majd várja a valamit, de ha mégsem hisz eléggé nem következik be, ettől csalódott, ráadásul elveszítette mindenét.

Csupán a jobb létben, jobb légkörben, boldog atmoszférában, magas rezgésekben kell hinni és bízni. És mivel ezt már nagyon sok ember akarja nagyon régen, a vágyak összeadódtak, az energiák megsokszorozódtak, így kikerülhetetlen a várva várt jó.

Hiszek benned és szeretlek téged Drága Földanya.

Köszönöm Univerzum, hogy itt lehetek és ezeket gondolhatom.

Köszönök mindent! :)