Így kezdődött - 1. NAP

2012.08.24 12:00

Egészen pontosan ezen a napon kezdtem ÚJRA és sokkal tudatosabban használni a VONZÁS TÖRVÉNYÉT.

Aktuális élethelyzetem megkívánta, hogy jobbat akarjak, jobbat TEREMTSEK.

Tehát:

A mai napon rádöbbentem, hogy minden amit el akarok érni az életben itt van bennem. Mindenre képes vagyok.

Elsődleges vágyam a vidékre, családi házba költözés.

Adott 2 lakás anyukámmal, gondoltam cserebere alapon majd leköltözünk. Ámde, ahogy nézegettem a házikókat, egyik se volt elég jó. Rádöbbentem, hogy jobbat is érdemlek. Ekkor elkezdtem nézni a felsőbb kategóriát, majd megakadt a szemem egy százakárhány milliós házon. Azt gondoltam ez a tökéletes. Gyönyörű panoráma a Balatonra, hatalmas telek, szép, igényes kivitelezések, és méghozzá a hely is tökéletes. Innentől nem volt megállás, egyszerűen ARRA VÁGYTAM, AZT AKARTAM.

Innen indult az egész.

Legfőbb támogatom anyukám, azt monda, hogy Gyönyörű,Vedd meg! Eljátszottam a gondolattal, hogy tényleg oda megyek, megnézem, és persze meg is veszem:)