Imagináció, lelkesedés

2014.08.11 11:03

 

Hihetetlen! Ki ez a lélek, akinek felemelő sorait olvasom? Meglepő, sőt inkább megdöbbentő, és egészen hatásos a korábbi bejegyzéseimet olvasni. Hihetetlen. Egyszerűen csak ezt tudom hajtogatni. Teljesen letaglózott. Az a bizonyos ihlet egy „jófajta” dolog :)

Nagyon- nagyon jó érzés. Átjár most a buzgóság. Az izgatottság. A lelkesedés.

Ráadásul a napokban jártam a házamnál, de már teljesen más hatást vált ki belőlem. Sokkal közelebb éreztem magamhoz. Olyan mintha letétbe lenne nekem ott. Mellesleg hozzáteszem, csak álldogál a helyén, nem sűrűn teszi be oda a lábát emberi lény… Emellett, hogy újból megcsodálhattam, ma teljesen véletlenül elindult a gondolatfolyam, melyben felújítottam, csinosítottam egyes részeit, amik bizony elhanyagolódtak. Csupán elképzeltem, ahogyan hazaérkezünk, benyitunk az újrafestett kapun, a burjánzó virágokkal körülölelt verandán magunkba szívjuk a hely energiáját, kinyitjuk a bejárati ajtót, levesszük a cipőnket, iszunk valami frissítőt a hűtőből, felsétálunk az emeletre, leveszem a polcról az egyik kedves társasjátékot, leheveredünk a padlószőnyegre, és a tihanyi kilátással a háttérben önfeledten játszunk :) Hú de jó volt!

Szeretnék a füvére lépni, a kövére, megsimogatni a fákat, és kinézni az ablakain. Kinyitni az ajtót, és beszívni a hálatelt fuvallatot. Mennyei.

                                                          

Hivatásom egyre jobban körvonalazódik. Kivettem némi „felhomályosító” szabadságot, és érzem, hogy közel a válasz. Csodálatos érezni, ahogy körvonalazódik minden. A lelkesedés érzését mindennél jobban szeretem. Eddig azt hittem, hogy csak egy téma érdekel igazán, de most, hogy beleástam magam, szerteágazik lelkesedésem. Úgy érzem, itt fel kell sorolnom a témákat, és megkapaszkodok a kötélben végre.

Amik után kutatok, érdeklődök, lázba hoz, mozgásba lendít:

- szelektív hulladékgyűjtés

- újrahasznosítás

- alternatív energiaforrások

- környezettudatos energiahasználat

- nulla hulladék

Ezek olyan témák, amikről végtelen ideig tudnék beszélni/ beszélgetni, úgyhogy most nem is megyek bele, de remélem érezhető izgatottságom! J Most hogy visszaolvastam, nem is olyan szerteágazó az érdeklődésem, egy szóval leírhatnám: Környezetvédelem.

Ezután írok Földanyáról is… <3