Mi lenne ha

2013.12.25 15:27

Mi lenne, ha én most úgy döntenék, hogy tényleg magam mögött hagyok minden negatívumot?

Mi lenne, ha én most nem csak elképzelném fantasztikus jövőm, hanem meg is élném?
Mi lenne, ha lenne elég hitem, bátorságom és kitartásom mindezekhez?

Álljunk csak meg! Hiszen jó párszor csináltam már listát a jó tulajdonságaimról, és az ösztönző képességeimről. Mik azok, amik mindig szerepeltek ezen a listán??

HIT

BÁTORSÁG

KITARTÁS

Úgy döntök, hogy magam mögött hagyok minden negatívumot.

Megélem fantasztikus jövőm már a jelenemben is.

Mindezekhez van bennem elég hit, bátorság és kitartás.

Erőt kaptam.  

Minden meg van bennem, kezdettől fogva, szinte bűn nem élni vele. És nem kéne, hogy olyan apró-cseprő dolog, mint holmi hiszti, kihozzon a sodromból. Nem kellene, hogy ezt érezzem mostani életem legnagyobb problémájának. De ha jobban belegondolok, ez így szép és jó. Hiszen mekkora is ez a „probléma”? Mit vetítek nagyképernyőre ahelyett, hogy elfogadnám? Szinte vicc. :)

Egyébként tény, hogy a kialvatlanság nehezíti a nyugodalmas problémamegoldást a nap 24 órájában… De! Még ez sem indok. Nem világméretű katasztrófa :)

Micsoda felismerés… Eddig is tudtam, hogy minden megvan bennem - és mindenkiben – ahhoz, hogy bármit elérjek, de így leírva, döbbenetes. Sorolom a kifogásokat, sorolom azokat a dolgokat, amik kellenek ahhoz, hogy boldog legyek. Hogy előrébb jussak. De ezek igazából már nem is kellenek, mert ugye bennem vannak. Csupán mozgósítani kell őket, némi odafigyeléssel. És kész!

És mi az, ami erőt ad jelenleg? Ez csak egy korszak, látom a végét – vagy legalábbis sejtem. Felkészülhettem volna, de azt hiszem, nem lehet. A türelmem az utóbbi időben szinte a duplájára nőtt, amire büszke vagyok.  Még így is a béka feneke alatt… de nem adom fel! Mély levegő.

Nagyszerű életem van. A dolgok, amiket szerettem volna, szépen sorban kialakulnak. Berendeződnek a helyükre, sokszor szótlanul, de néha égbekiáltóan. Örülök és hálás vagyok. Minden a helyén van, vagy jó irányba indult ahhoz, hogy belepasszoljon.