Szilveszter éjjel, jöjj hozzám 2014!

2014.01.01 13:02

 

Már közel jártunk az éjfélhez és én éreztem. Tudtam, hogy eljön a változás. A boldogság annyira közel suhant el mellettem, hogy éreztem melegét, bizsergető erejét.

Mikor éjfél ütött az óra a himnusztól kirázott a hideg, ismét elöntött a melegség és jöttek a felismerések. Ez tényleg egy új, boldogabb év kezdete.

Eddig nem tulajdonítottam nagy jelentőséget a szilveszternek, az éjfélnek meg pláne. Ez is csak egy nap, némelyeknél kicsivel több szórakozással :) De idén ez megváltozott. Miért? Mert már hetekkel előtte éreztem, hogy ez más lesz. Éreztem, hogy most lényeges a dátum, most lényeges az óra, a rezgések és energiák változnak. Úgy alakulnak 2014-re, hogy szinte szóhoz se jutok majd a meglepetés boldogsághullámoktól.

                    

Minden örömteli fejlemény felgyorsul,teremtésem erőteljesen pozitívvá alakul, hiszen ezt várom. Nincs akadály.

Szeretem ezt az évet már most, és semmi nem ronthatja el. Reménnyel és hittel telve indulok neki.

Nem teszek fogadalmakat, sosem. Nincs hozzá kedvem.

Viszont annyit megteszek, hogy hagyom, hogy átjárjon a boldogság érzése, hagyom, hogy lényem bensőjéből törjön elő, és hagyom, hogy elkapjon az örvény. Hagyom az embereket olyannak amilyenek, hagyom, hogy minden úgy történjen, ahogy történnie kell. Magamban hiszek, és magamban munkálkodok. Az aggodalmat szögre akasztom, és előveszem békés, türelmes énemet. Mert olyan is van!

Nagyon jó ráérni, nagyon jó „el lenni”, nagyon jó hittel várni.

Nagyon jó sodródni, nagyon jó lebegni.

Az egómat szabadságra küldöm, amíg nem leszek elég erős kordában tartani.

Szeretek, megbocsájtok, elengedek, hiszek, beismerek, tisztulok és felemelkedek.

Nagyon-nagyon boldog újévet kívánok nektek!

HAJRÁ 2014! :)